Закупівля послуг з організації харчування
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти Гостомельської селищної ради; с. Гостомель, вул. Свято-Покровська, 220; код за ЄДРПОУ — 43936890; категорія замовника — юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій. Код ДК 021:2015 55320000-9 - Послуги з організації харчування
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-15-008356-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
- Харчування учнів повинно відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Постанова №305).
- Ціна послуг з організації харчування має включати в себе витрати на закупівлю продуктів, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, транспортні витрати тощо. Ціна послуг повинна включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі. Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо згоди на виконання вимог даного пункту.
- Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби дітей (у разі їх наявності), потребу у лікувальному харчуванню (у разі прийняття відповідного рішення засновником закладу освіти) та сезонність (осінь, зима, весна, літо).
- Учасник надає примірне чотиритижневе меню триразового гарячого харчування дітей дошкільного віку (вікові групи: 1 – 4 роки та 4 – 6(7) років) та одноразового гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти з розрахунком енергетичного складу для закладів дошкільної та загальної середньої освіти.
- Учасник має врахувати, що разом із підписанням договору про надання послуг з організації харчування буде підписано договір про відшкодування вартості енергоносіїв та комунальних послуг, що були витрачені для готування їжі під час забезпечення технологічного процесу.
- Учасник у пропозиції також враховує, що протягом року змінюється віковий та кількісний склад учнів.
- Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей, визначеного керівниками навчальних закладів.
- Учасник повинен забезпечити необхідну кількість штатного персоналу для приготування їжі, миття посуду, прибирання харчоблоків у двох закладах освіти, довезення гарячих обідів та їх видачі у приміщеннях інших закладів освіти.
- Персонал, який планується залучати безпосередньо до приготування та видачі їжі, повинен мати медичні книжки з результатами проходження періодичних профілактичних медичних оглядів, та інші необхідні документи.
- Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів.
- Під час надання послуг та приготування їжі учасник забезпечує безперешкодний доступ на харчоблок працівникам замовника, здійснюючим контроль і нагляд, для проведення перевірки відповідності виробництва, зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів.
- Кількість учнів та вихованців на харчування узгоджується представниками замовника кожного дня.
- Протягом терміну надання послуг з організації харчування учасник повинен забезпечувати харчоблок достатньою кількістю кухонного посуду, кухонного інвентаря, спеціального та санітарного одягу, миючими і дезінфікуючими засобами, здійснювати централізоване прання санітарного одягу.
- Надання послуг повинно здійснюватися лише при наявності умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом харчоблоку.
- Протягом терміну надання послуг з організації харчування учасник повинен забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника.
- Учасник повинен підтвердити готовність провести відомчий лабораторний контроль питної води, готових страв, гігієнічних змивів з об’єктів навколишнього середовища, параметрів мікроклімату та освітленості в приміщеннях харчоблоку в разі підписання договору та за вимогою Замовника. (Надати гарантійний лист)
- Протягом строку надання послуг учасник повинен забезпечувати збереження приміщень та обладнання, розташованого в харчоблоку замовника. У разі необхідності здійснювати відшкодування завданих збитків.
- На вимогу замовника учасник повинен надавати документи про якість та безпечність на усі продукти харчування, які використовуються для надання послуг.
- Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає чинним нормативним документам в сфері організації харчування в закладах освіти.
- Виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України.
- Під час навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України
- В разі підписання договору за результатами закупівлі Учасник самостійно затверджує примірне чотиритижневе сезонне меню в закладах загальної середньої освіти на 2024 навчальний рік (пільгове харчування) та примірне чотиритижневе сезонне меню в закладах дошкільної освіти на 2024 навчальний рік (пільгове харчування) за погодженням з територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України (посезонно).
- Вартість харчування в день на одну дитину, відповідно до розпорядження начальника Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області № 995 від 05.12.2023 р., не може перевищувати наступні показники:
- Для учнів закладів загальної середньої освіти – 60 гривень (100% оплата за рахунок замовника) та 30 гривень (50% оплата за рахунок замовника);
- Для вихованців закладів дошкільної освіти – 85 гривень (діти 1-4 років) та 120 гривень (діти 4-6 (7) років) (100 % оплати за рахунок замовника); 60 гривень (діти 4-6 (7) років) (50 % оплати за рахунок замовника).
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до залишку коштів та обсягів закупівлі, які виникли після розірвання попереднього договору про закупівлю послуг з організації харчування. Очікувана сума закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 550 445,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі моніторингу цін та затверджених цін на харчування учнів та вихованців закладів освіти Відділу освіти Гостомельської селищної ради в межах залишку коштів на закупівлю даних послуг.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікуваний обсяг закупівлі на 2024 рік:
|
Найменування послуги |
Кількість дітоднів |
Кількість учнів пільгових категорій |
|
Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти з числа пільгових категорій з оплатою 100% суми за рахунок Замовника |
12 521 |
149 |
2 |
Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти з числа пільгових категорій з оплатою 50% суми за рахунок Замовника |
11 310 |
91 |
3 |
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 1-4 роки) з оплатою 100% суми за рахунок Замовника |
45 |
2 |
5 |
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100% суми за рахунок Замовника |
3 597 |
39 |
6 |
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50% суми за рахунок Замовника |
407 |
4 |
Загальна очікувана вартість предмета закупівлі на 2024 рік – 1 550 445,00 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», а також на підставі затверджених цін на харчування учнів та вихованців закладів освіти Відділу освіти Гостомельської селищної ради в межах залишку коштів на закупівлю даних послуг.
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому.