A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Гостомельської селищної ради

Закупівля послуг з організації харчування

Дата: 13.02.2024 14:06
Кількість переглядів: 9

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному
державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань,
його категорія: Відділ освіти Гостомельської селищної ради; с. Гостомель, вул. Свято-
Покровська, 220; код за ЄДРПОУ — 43936890; категорія замовника — юридична особа, яка
забезпечує потреби держави або територіальної громади.


2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у
разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви
відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за
наявності): Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти та
вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій. Код ДК 021:2015 55320000-9 -
Послуги з організації харчування
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-13-011531-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
1. Харчування учнів повинно відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у
поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам
санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету
Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації
харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі –
Постанова №305).
2. Ціна послуг з організації харчування має включати в себе витрати на закупівлю
продуктів, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, транспортні
витрати тощо. Ціна послуг повинна включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо згоди на виконання вимог
даного пункту.
3. Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного
меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби дітей (у разі їх
наявності), потребу у лікувальному харчуванню (у разі прийняття відповідного рішення
засновником закладу освіти) та сезонність (осінь, зима, весна, літо).
Учасник надає примірні чотиритижневі меню триразового гарячого харчування дітей
дошкільного віку (вікові групи: 1 – 4 роки та 4 – 6(7) років) та одноразового гарячого харчування
учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти з розрахунком енергетичного складу для
закладів дошкільної та загальної середньої освіти.
Примітка: учасник надає примірники вищезазначених меню, узгоджені з територіальною
установою Держпродспоживслужби. При складанні меню необхідно показати енергетичну
цінність страв, що входять до раціонів примірних меню.
4. Учасник має врахувати, що разом із підписанням договору про надання послуг з
організації харчування буде підписано договір про відшкодування вартості енергоносіїв та
комунальних послуг, що були витрачені для готування їжі під час забезпечення технологічного
процесу.
5. Учасник у пропозиції також враховує, що протягом року змінюється віковий та
кількісний склад учнів.
6. Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей визначеного
керівниками навчальних закладів.
7. Учасник повинен забезпечити необхідну кількість штатного персоналу для приготування
їжі, миття посуду, прибирання харчоблоків у двох закладах освіти, довезення гарячих обідів та їх
видачі у приміщеннях інших закладів освіти.

8. Персонал, який планується залучати безпосередньо до приготування та видачі їжі,
повинен мати медичні книжки з результатами проходження періодичних профілактичних
медичних оглядів, та інші необхідні документи.
9. Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні
відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та
відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів.
10. Перевезення продуктів, які використовуються під час приготування їжі, та готових
гарячих обідів має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для
перевезення харчових продуктів.
11. Під час надання послуг та приготування їжі учасник забезпечує безперешкодний доступ
на харчоблок працівникам замовника, здійснюючим контроль і нагляд, для проведення перевірки
відповідності виробництва, зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових
продуктів.
12. Учасник повинен щодня проводити бракераж готових страв за участю медичного
працівника школи чи іншої визначеної керівником закладу відповідальною за проведення
бракеражу особою/ами. У разі встановлення та актування бракеражем факту неякісного
приготування готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох
годин (у відповідності до вимог п.24 Постанови №305) та забезпечити дотримання вимог щодо
відбору і зберігання добових проб страв.
13. Кількість учнів та вихованців на харчування узгоджується замовником кожного дня.
14. Протягом терміну надання послуг з організації харчування учасник повинен
забезпечувати харчоблок достатньою кількістю кухонного посуду, кухонного інвентаря,
спеціального та санітарного одягу, миючими і дезінфікуючими засобами, здійснювати
централізоване прання санітарного одягу, документально в пропозиції підтвердити можливість
здійснювати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання харчоблоку, вживати
заходи щодо забезпечення дотримання правил пожежної безпеки.
15. Надання послуг повинно здійснюватися лише при наявності умов для дотримання правил
особистої гігієни персоналом харчоблоку.
16. Протягом терміну надання послуг з організації харчування учасник повинен
забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника.
17. Учасник повинен передбачити проведення відомчого лабораторного контролю питної
води, готових страв, гігієнічних змивів з об’єктів навколишнього середовища, параметрів
мікроклімату та освітленості в приміщеннях харчоблоку. (Надати гарантійний лист)
18. Протягом строку надання послуг учасник повинен забезпечувати збереження приміщень
та обладнання, розташованого в харчоблоку замовника. У разі необхідності здійснювати
відшкодування завданих збитків.
19. На вимогу замовника учасник повинен надавати документи про якість та безпечність на
усі продукти харчування, які використовуються для надання послуг.
20. Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним
нормативним документам:
- Вимогам спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти
і науки України 242/329 від 01.06.2005 «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та
оздоровчих закладах».
- Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про
затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах
оздоровлення та відпочинку»
- Вимогам Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
приведення законодавства України у сфері забезпечення дитячим харчуванням у відповідність з
вимогами законодавства Європейського Союзу» від 21.10.2021 № 1822-ІХ

- Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх
навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану
вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011
року (із змінами).
- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових
продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
- Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації
проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій,
виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може
призвести до поширення інфекційних хвороб».
21. Виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається
до споживання згідно норм чинного законодавства України.
22. Під час навантаження, транспортування, розвантаження та зберігання тощо повинні
застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України
Учасник самостійно затверджує примірне чотиритижневе сезонне меню в закладах
загальної середньої освіти на 2024 навчальний рік (пільгове харчування) та примірне
чотиритижневе сезонне меню в закладах дошкільної освіти на 2024 навчальний рік (пільгове
харчування) за погодженням з територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до
чинного законодавства України.
Вартість харчування в день на одну дитину, відповідно до розпорядження начальника
Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області № 995
від 05.12.2023 р., складає:
- Для учнів закладів загальної середньої освіти – 60 гривень (100% оплата за рахунок
замовника) та 30 (50% оплата за рахунок замовника);
- Для вихованців закладів дошкільної освіти – 85 гривень (діти 1-4 років) та 120 гривень
(діти 4-6 (7) років) (100 % оплати за рахунок замовника); 60 гривень (діти 4-6 (7) років) (50 %
оплати за рахунок замовника).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення,
визначений відповідно до паспортів бюджетних програм на 2024 рік, розпорядження начальника
Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області № 995
від 05.12.2023 р. «Про встановлення вартості батьківської плати за харчування у закладах
загальної середньої освіти та дошкільної освіти Гостомельської селищної ради Бучанського
району Київської області на 2023-2024 навчальний рік» та кількості учнів і вихованців закладів
освіти Відділу освіти Гостомельської селищної ради, яких забезпечено безкоштовним
харчуванням. Очікувана сума закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 414 060,00 грн. Очікувана вартість
предмета закупівлі визначена на підставі моніторингу цін та затверджених цін на харчування
учнів та вихованців закладів освіти Відділу освіти Гостомельської селищної ради.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікуваний обсяг закупівлі на
2024 рік:


№ з/п

Найменування

послуги

Кількість

дітоднів

Кількість

учнів пільгових категорій


1

Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти з числа пільгових категорій з оплатою 100% суми за рахунок Замовника

 

21 009

 

149

2

Послуги з організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти з числа пільгових категорій з оплатою 50% суми за рахунок Замовника

12 831

91

3

Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 1-4 роки) з оплатою 100% суми за рахунок Замовника

302

2

5

Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100% суми за рахунок Замовника

5 889

39

6

Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50% суми за рахунок Замовника

604

4

Загальна очікувана вартість предмета закупівлі на 2024 рік – 2 414 060,00 грн. 
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням
моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що
містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в
електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», а також на підставі
затверджених цін на харчування учнів та вихованців закладів освіти Відділу освіти
Гостомельської селищної ради.
Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень